Kundendaten
Mis je e -commerce?
5 redenen waarom je nu digitaal moet gaan. Waarom? Veel B2B -bedrijven hebben een 'als het niet kapot...
Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
Omnichannel loyaliteit
Want zo oprecht van een onderwerp als het is, kan navigeren door de wereld van loyaliteitstechnologie...
De ultieme marketeershandleiding voor klantgegevensplatforms
76% van de consumenten heeft volgens McKinsey hun koopgedrag (merkwisseling, kostenrationalisatie, enz.)...
Streamline klantenservice met digitale workflows
Bereik betere klantervaringen - zelfs wanneer het onverwachte gebeurt. Het leveren van een geweldige...
Online en offline verbinden: de marketeerhandleiding
Hier is hoe marketeers in contact kunnen komen met klanten en prospects waar ze ook zijn, met behulp...
De ultieme gids voor de handel zonder hoofd
De toegankelijkheid van het bereiken en consumeren van inhoud via verschillende contactpunten heeft marketeers...
5 technische trends die de klantervaring opnieuw definiëren
We vroegen analisten en industriële leiders welke trends van klantbetrokkenheid zij vonden voor 2017...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap...
2022 Digitale trends: financiële diensten in focus
De digitale trends van 2022 - Financial Services in Focus Report onderzoekt een breed scala aan trends...
2021 Global Customer Engagement Review
We hebben gegevens uit drie verschillende bronnen geanalyseerd om de eerste wereldwijde klantbetrokkenheidsreview...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
