Kundendaten

Gepersonaliseerde inhoud leveren voor dummies
Het jaar 2020 vindt de wereld door een pandemie. Op enkele uitzonderingen na, zoals de heroïsche responders,...

Beste e-mailmarketing van de klas
Interacties tussen consumenten en merken spelen zich in toenemende mate af over een breed scala aan verschillende...

5 manieren om klantreizen te stimuleren
Om bovenaan de marketingwereld te komen, moet u structureren voor klantgerichtheid. Maar hoe maak je...

5 technische trends die de klantervaring opnieuw definiëren
We vroegen analisten en industriële leiders welke trends van klantbetrokkenheid zij vonden voor 2017...

De Inner Circle Guide to Omnichannel
De digitale vloeiende klanten van vandaag hebben hoge verwachtingen en zijn het minst loyaal van alle...

Marktplaats: de toekomst van e-commerce
Een uitgebreid inzicht in marktplaatsen, hun rol in de ontwikkeling van e-commerce, hun belangrijkste...

2021 Global Customer Engagement Review
We hebben gegevens uit drie verschillende bronnen geanalyseerd om de eerste wereldwijde klantbetrokkenheidsreview...

De verrassende kracht van online experimenten
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen....

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

De waarde van open economieën ontgrendelen met gegevens
Nu de PSD2 en GDPR in 2018 in het spel komen, zal de financiële sector met name grote veranderingen...

3 klantreizen om verder te reiken dan zakelijke silo's
Er is een nieuwe paradox in marketing. We presenteren een visie op hoe marketingleiders vertrouwen en...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.