Kundendaten
Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...
3 klantreizen om verder te reiken dan zakelijke silo's
Er is een nieuwe paradox in marketing. We presenteren een visie op hoe marketingleiders vertrouwen en...
Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...
Tien voorspellingen voor het volgende decennium van analyse
AI en andere analysetechnologieën zorgen voor ongelooflijke innovaties en vooruitgang die het mogelijk...
Retailers moeten de kans op de markt aangrijpen
Retailers heroverwegen hun e -commerce -engagementstrategie om te reageren op het nieuwe winkelgedrag...
Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
Marketing en IT: The Digital Transformation Dream Team
Merken moeten meer controle nemen over hoe ze klanten betrekken. Om dit mogelijk te maken, marketing...
De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Streamline klantenservice met digitale workflows
Bereik betere klantervaringen - zelfs wanneer het onverwachte gebeurt. Het leveren van een geweldige...
Intelligente authenticatie en fraudepreventie Intelliview
In deze derde jaarlijkse Intelliview bieden Opus Research en Symnex Consulting Enterprise-besluitvormers...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.