Kundendaten

2022 Global Customer Engagement Review
Consumenten verwachten realtime, gepersonaliseerde communicatie, naadloos gechoreografeerd over de kanalen...

De basis voor toekomstige handel
Klanten die winkels binnenlopen, zijn transacties voor inspiratie en ervaringen verhandelen - het gemak...

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

17 manieren om marketingprojecten te laten doen
Wat voorkomt marketingteams om naar de sterren te reiken en te slagen? Veel voorkomende daders omvatten...

3 manieren waarop emotionele verbindingen cx kunnen voeden
Wanneer personalisatie niet vruchten afwerpt en gegevens u niet helpen om goede beslissingen te nemen,...

3 klantreizen om verder te reiken dan zakelijke silo's
Er is een nieuwe paradox in marketing. We presenteren een visie op hoe marketingleiders vertrouwen en...

Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...

De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap...

Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...

Insight 50 Takeaways: humanaliseren van de digitale marketingervaring
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.