Kundendaten

Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten...

Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pipeline Wins
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

2021 Global Customer Engagement Review
We hebben gegevens uit drie verschillende bronnen geanalyseerd om de eerste wereldwijde klantbetrokkenheidsreview...

Marketing 101: Marketing van sociale media in het donker
Dark Social is een belangrijke en groeiende uitdaging die marketeers serieus moeten nemen. Er is een...

Tien voorspellingen voor het volgende decennium van analyse
AI en andere analysetechnologieën zorgen voor ongelooflijke innovaties en vooruitgang die het mogelijk...

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

5 technische trends die de klantervaring opnieuw definiëren
We vroegen analisten en industriële leiders welke trends van klantbetrokkenheid zij vonden voor 2017...

Nul Party Data Revolution in e -commerce
Geen AI of machine learning zal de klanten ooit beter kennen dan ze zelf kennen. Veel marketingprofessionals...

De basis voor toekomstige handel
Klanten die winkels binnenlopen, zijn transacties voor inspiratie en ervaringen verhandelen - het gemak...

Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...

De B2B Marketeer's Guide to Scrappy Marketing
Als marketeers kunnen we een kieskeurig stel zijn. In een poging om onze beste voet naar voren te brengen,...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.