Kundendaten
Vier externe ondersteuningsteams die het simpel houden en slagen
Een gemakkelijke klantervaring is het kenmerk van de meest succesvolle ondersteuningsorganisaties van...
Online en offline verbinden: de marketeerhandleiding
Hier is hoe marketeers in contact kunnen komen met klanten en prospects waar ze ook zijn, met behulp...
De rol van CIO in een wereld waar ervaring regeert
In de afgelopen jaren is de rol van CIO geëvolueerd om te voldoen aan een bredere reeks verantwoordelijkheden...
Streamline klantenservice met digitale workflows
Bereik betere klantervaringen - zelfs wanneer het onverwachte gebeurt. Het leveren van een geweldige...
Insight 50 Takeaways: humanaliseren van de digitale marketingervaring
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
6 verlaten karrenstrategieën om verloren verkopen te herstellen
Terwijl u dit leest, zit het hele jaarlijkse bruto binnenlands product van het Verenigd Koninkrijk in...
15 ideeën voor het verankeren van uw marketingbenadering
In de huidige markt beheersen klanten de koopreis - een trend die is versneld met de toegenomen verfijning...
Vind uw gegevensbeheeroplossing voor marketing
Hier zijn de belangrijkste vragen die elke marketeer zichzelf - en hun belanghebbenden - moet stellen...
De sprong maken naar een digitale eerste onderneming
Met de komst van het nieuwe decennium kwam de ultieme katalysator van het digitale tijdperk. Maar hoe...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
