Kundendaten

5 CRM-strategieën voor effectieve cross-selling en upselling
Effectieve cross- of upselling verbetert de loyaliteit van klanten, verdiept klantrelaties en verhoogt...

Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

Streamline klantenservice met digitale workflows
Bereik betere klantervaringen - zelfs wanneer het onverwachte gebeurt. Het leveren van een geweldige...

Het repareren van mislukte leveringen
Loqate heeft meer dan 3.000 wereldwijde consumenten en 300 retail -executives onderzocht om u hun nieuwste...

2021 Global Customer Engagement Review
We hebben gegevens uit drie verschillende bronnen geanalyseerd om de eerste wereldwijde klantbetrokkenheidsreview...

De Inner Circle Guide to Omnichannel
De digitale vloeiende klanten van vandaag hebben hoge verwachtingen en zijn het minst loyaal van alle...

De ultieme CX Agent Guide
Klanten hebben technologie omarmd om alle aspecten van het dagelijkse leven te beheren, waardoor een...

15 ideeën voor het verankeren van uw marketingbenadering
In de huidige markt beheersen klanten de koopreis - een trend die is versneld met de toegenomen verfijning...

Briljante ervaringen, kanaal door kanaal
Communiceren op manieren die met elke individuele klant spreken, is wat merken in staat stellen sterke...

3 stappen om succes te marketing
De sleutel tot het bereiken van uw klantgerichte marketingdoelen is om te experimenteren en te testen...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.