Kundendaten
Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...
Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...
De Total Economic Impact â„¢ van ServiceNow Field Service Management
ServiceNow® Field Service Management is een cloudgebaseerde oplossing die veldservice verbindt met andere...
De verrassende kracht van online experimenten
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen....
Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten...
De sprong maken naar een digitale eerste onderneming
Met de komst van het nieuwe decennium kwam de ultieme katalysator van het digitale tijdperk. Maar hoe...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Waarheid #1 De C-suite is gewoon niet zo in jou
Kijk waar de ontkoppeling ligt en ontdek hoe je de kloof met Sitecore kunt overbruggen. U weet waarschijnlijk...
Een marketeergids voor het opbouwen van loyaliteit
Consumenten hebben tegenwoordig meer keuzes dan ooit. Vaak is het enige dat nodig is, is een betere online...
Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
