Het juiste moment voor realtime marketing
In een klimaat van stijgende klantverwachtingen is het nu het juiste moment om uw gebruik van inkomende kanalen te verfijnen - het is het moment om realtime te gaan.
Klanten nu betrokken houden, vereist een investering in klantgerichte marketing om uw organisatie in staat te stellen deze te identificeren en te leveren met de meest geschikte boodschap.
Dit artikel bespreekt waarom nu het juiste moment is om te investeren in realtime marketing en schetst vier best practices om bottom-line resultaten te genereren.
In deze whitepaper leert u meer over de vier bewezen best practices in realtime inkomende marketing die bottom-line resultaten kunnen opleveren. Download nu voor meer informatie!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord IBM contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. IBM websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Anpassung, B2B, Data Mining, Datengetriebenes Marketing, Digitales Marketing, Kundenanalyse, Kundenbeziehung, Marketing -Technologie, Marketinganalysen, Marketinginnovation, Modernes Marketing, Online Marketing, Segmentierung, Targeting, Technologie, Verbraucheranalyse, Vermarktungsstrategie, Werbung anzeigen, Zusammenarbeit
Meer bronnen van IBM
Industrieleidersgids voor succes in omni-chan...
Begrijpen hoe u Omni-channel orderbeheer kunt optimaliseren, is de sleutel tot het succes van uw bedrijf.
Tegenwoordig willen consumenten naa...
Omni-channel orderbeheer: een dwingende waard...
Deze kennisbrief onderzoekt de redenen dat de best-in-class-bedrijven omni-chanel orderbeheer (OCOM) oplossingen hebben aangenomen om hun opteringe...
Die Vier Stufen Einer Besseren Marketing-perf...
Vielen Markner Fehlt es an zeit und ressourcen, um ihre marketing-ausgaben zu Beziffern, was Bedeutet, Dass Sie Sich Lediglich Auf Die Durchführun...