2021 B2B Marketing Trends Report: hoe de marketingorganisatie te vergroten voor een digitale toekomst
B2B -marketeers hebben de manier veranderd waarop ze zaken doen, omdat digitale kanalen de standaardbenadering worden. Volgens een rapport van McKinsey zegt 59% dat hun verkoop- en marketingorganisaties goed presteren gezien de wereldwijde omstandigheden, waardoor deze verschuiving bijhoudt.
Maar marketeers kunnen tegenwoordig niet gemakkelijk rusten. Ze worden nog steeds geconfronteerd met uitdagingen, zoals de noodzaak om van persoonlijke evenementen te verschuiven naar het creëren van nieuwe verkoopmogelijkheden.
Ontdek hoe marketeers deze hiaten invullen wanneer u '2021 B2B Marketing Trends Report downloadt: hoe u de marketingorganisatie voor een digitale eerste toekomst' kunt vergroten in dit rapport, u zult ontdekken hoe marketeers zich aanpassen aan een post-bid-19 Wereld en de tactieken en strategieën die toonaangevende marketingexperts leiden, gebruiken om echte resultaten te bereiken. Lees verder om te leren:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ON24 contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ON24 websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Anpassung, B2B, E -Mail -Effektivität, E -Mail -Kampagnen, E -Mail -Marketing -Software, E -Mail -Marketingdienste, E-Mail Marketing, Interaktion mit dem Kunden, Marketing -Technologie, Marketinginnovation, Marketingsoftware, Modernes Marketing, Segmentierung, Technologie, Zusammenarbeit
Meer bronnen van ON24
2020 B2B Marketing Trends Report: hoe de mark...
In 2020 hebben organisaties die aan andere bedrijven verkopen hun go-to-market-modellen snel moeten veranderen. Om het lawaai door te snijden en er...
De B2B Marketeer's Guide to Scrappy Marketing...
Als marketeers kunnen we een kieskeurig stel zijn. In een poging om onze beste voet naar voren te brengen, gebruiken we vaak merkrichtlijnen, toon-...
Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pip...
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd.
De Insight50 -serie is ontworpen om dat aan te pakken. In minder dan een uu...