Segmentierung
Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdagingen
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn. Volgens...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Klantbetrokkenheidsplatforms: een kopershandleiding
De verwachtingen van de klant zijn het afgelopen decennium dramatisch toegenomen. Klanten verwachten...
De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap...
Inzicht in de toekomst van e-commerce personalisatie
E-commerce professionals merken vaak dat ze tegenstrijdigheden navigeren, opties wegen en over het algemeen...
Zeven digitale best practices voor juridische professionals
Branche-Experts vOORSPELLEN DAT SUCCESVOLLE ONDERNEMINGEN BINNENKORT Alle transacties 100% digitaal verwerken....
De weg naar succesvolle vervulling in de winkel
De verwachtingen van de klant voor de gecombineerde merkervaring zijn hoger dan ooit. Dit zet meer druk...
Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...
Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
De verrassende kracht van online experimenten
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen....
Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten...
17 Formas de realizar Los Proyectos de Marketing
¿Qué Impide a Los Equipos de Marketing Tener Éxito? ¿Por Qué Algunos Directores de marketing Parecen...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
