Marketing -Technologie

De totale economische impact van Adobe -teken
Adobe heeft onlangs Forrester Consulting opdracht gegeven om een ​​Total Economic Impact (TEI) -onderzoek...

Werk opnieuw uitvinden
We komen uit een van de meest uitdagende jaren in de bedrijfsgeschiedenis. De pandemie dwong elk bedrijf...

Evoluerende klantervaring en verwachtingen in Australië
Het leveren van een geweldige klantervaring is essentieel in elk bedrijf. Het stimuleert loyaliteit,...

De zaak voor een Marketing Content Hub
Digitale marketing transformeren Uw klanten verwachten memorabele momenten op elk touchpoint van het...

Digital Asset Management vs. Dropbox, Box en Wetransfer
Organisaties werken zelden op manieren die oplossingen voor één functie volledig kunnen herbergen,...

Rationaliseer om uw martech -stapel te moderniseren
Ondernemingen in de hightech-industrie blijven prioriteit geven aan marktaandeel, omzetgroei, kostenbeheersing...

Gids voor elektronische handtekeningen
Gids voor elektronische handtekeningen Naarmate het werk buiten de muren van een traditioneel fysieke...

Global Trends Study
Personalisatie van digitale ervaring is een belangrijke prioriteit voor wereldwijde bedrijfsleiders en...

Hoe Industry 4.0 slimme marketing naar productie brengt
Groter. Beter. Sneller. Sterker. Dat is het uitgangspunt van Industry 4.0, waar nieuwe technologieën...

Hoe u briljante digitale ervaringen met low-code kunt versnellen
In verschillende industrieën knopen meer behendig concurrenten aan de hielen van bedrijfsreuzen. Het...

Ontmoet het moment met uitzonderlijke ervaringen overal.
Het is de eerste van de maand en u moet enkele rekeningen betalen. U logt in op de website van uw bank,...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.