Digitales Marketing

Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...

Hoe u een inkomstenmotor bouwt voor een digitale eerste wereld
Terwijl persoonlijke evenementen een achterbank nemen voor digitale ervaringen, en bedrijven proberen...

Digitale documentprocessen in 2020: een schijnwerpers op West -Europa
In slechts enkele korte maanden heeft de Global Covid-19-pandemie de manier waarop we werken en leven...

Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...

Global Trends Study
Personalisatie van digitale ervaring is een belangrijke prioriteit voor wereldwijde bedrijfsleiders en...

Inzicht in de bedrijfswaarde van uw e -commerceplatform
5 manieren waarop een e-commerceplatform van hoge kwaliteit ROI kan sturen. U moet uw klantervaring zorgvuldig...

De toekomst van creatieve ervaringen
Over het rapport Creatieve obstakels en kansen op een evoluerende werkplek. We hebben 400 Amerikaanse...

De definitieve gids voor pijplijnmarketing
Marketeers doen al tientallen jaren leadgeneratie (het proces van het maken van nieuwe contacten). Volgens...

Controle freaks freak voor redding
Ontmoet uw CX-doelstellingen consequent in facility en externe klantenondersteuningsteams met een bewezen...

Hoe een dam te selecteren: leer hoe u de juiste dam in vier stappen kiest
Digital Asset Management (DAM) -systemen worden een belangrijk onderdeel van marketingactiviteiteninfrastructuur....
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.