Querkanal

Fabrikanten plukken voordelen van Direct verkopen
Business-to-business (B2B) fabrikanten worden tegenwoordig geconfronteerd met een grotere vraag naar...

De race winnen om digitaal te gaan in B2B
Digitaal is de nieuwe differentiator. Veranderende kopersvoorkeuren, steeds groter wordende concurrerende...

Marketing 101: Marketing van sociale media in het donker
Dark Social is een belangrijke en groeiende uitdaging die marketeers serieus moeten nemen. Er is een...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

Mis je e -commerce?
5 redenen waarom je nu digitaal moet gaan. Waarom? Veel B2B -bedrijven hebben een 'als het niet kapot...

5 technische trends die de klantervaring opnieuw definiëren
We vroegen analisten en industriële leiders welke trends van klantbetrokkenheid zij vonden voor 2017...

Voorbij de stippellijn. Hoe e-ondertekeningen IT-workflows verbeteren
Ontdek hoe e-ondertekeningen efficiënte digitale workflows in een organisatie kunnen stimuleren, waardoor...

Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...

2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...

Vier externe ondersteuningsteams die het simpel houden en slagen
Een gemakkelijke klantervaring is het kenmerk van de meest succesvolle ondersteuningsorganisaties van...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.