Querkanal

3 stappen om succes te marketing
De sleutel tot het bereiken van uw klantgerichte marketingdoelen is om te experimenteren en te testen...

Bankieren op geweldige gesprekken
De uitdagingen van de pandemische stuwkrachtbanken die moeite hadden om relevant te blijven en hun klanten...

2023 Digitale trends
Na twee jaar van seismische gedragsverandering bevinden we ons in een nieuwe wereld van onbeperkte mogelijkheden,...

Vier externe ondersteuningsteams die het simpel houden en slagen
Een gemakkelijke klantervaring is het kenmerk van de meest succesvolle ondersteuningsorganisaties van...

Zoeken, sociale en e -commerce gids
Om echt contact te maken met klanten, moeten merken naadloos werken tijdens zoekopdrachten, sociale en...

2022 Digitale trends: financiële diensten in focus
De digitale trends van 2022 - Financial Services in Focus Report onderzoekt een breed scala aan trends...

Retailers moeten de kans op de markt aangrijpen
Retailers heroverwegen hun e -commerce -engagementstrategie om te reageren op het nieuwe winkelgedrag...

2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...

B2B digitale handel: de verwachtingen van de klant begrijpen
Meer dan ooit is het vermogen van een onderneming om de behoeften van hun klanten te begrijpen en snel...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.