Querkanal

Insight 50 Takeaways: humanaliseren van de digitale marketingervaring
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...

Gepersonaliseerde inhoud leveren voor dummies
Het jaar 2020 vindt de wereld door een pandemie. Op enkele uitzonderingen na, zoals de heroïsche responders,...

Omnichannel loyaliteit
Want zo oprecht van een onderwerp als het is, kan navigeren door de wereld van loyaliteitstechnologie...

Bankieren op geweldige gesprekken
De uitdagingen van de pandemische stuwkrachtbanken die moeite hadden om relevant te blijven en hun klanten...

Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologie stelt bedrijven in staat om een ​​enorm scala aan marketinggerelateerde taken efficiënter...

Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben,...

De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

De volledige gids voor gegevens in de eerste partij
$ 19,2 miljard. Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden...

Evolutie van de toolkit van de marketeer
Meer dan ooit hebben bedrijfsorganisaties een 360-graden beeld van hun klanten nodig om het soort hoogwaardige,...

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.