Querkanal
Inzichten 50 afhaalrestaurants: actuele marketing
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Intelligente authenticatie en fraudepreventie Intelliview
In deze derde jaarlijkse Intelliview bieden Opus Research en Symnex Consulting Enterprise-besluitvormers...
Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten...
5 technische trends die de klantervaring opnieuw definiëren
We vroegen analisten en industriële leiders welke trends van klantbetrokkenheid zij vonden voor 2017...
Voorbij de stippellijn. Hoe e-ondertekeningen IT-workflows verbeteren
Ontdek hoe e-ondertekeningen efficiënte digitale workflows in een organisatie kunnen stimuleren, waardoor...
De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...
2022 Global Customer Engagement Review
Consumenten verwachten realtime, gepersonaliseerde communicatie, naadloos gechoreografeerd over de kanalen...
De zaak voor een Marketing Content Hub
Digitale marketing transformeren Uw klanten verwachten memorabele momenten op elk touchpoint van het...
Zoeken, sociale en e -commerce gids
Om echt contact te maken met klanten, moeten merken naadloos werken tijdens zoekopdrachten, sociale en...
Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.