De effecten van de pandemie hebben het tempo van verandering in contactcentra aanzienlijk versneld en er is geen terug te keren naar hoe dingen waren. Vernieuwde de mogelijkheid om fysieke…
De digitale vloeiende klanten van vandaag hebben hoge verwachtingen en zijn het minst loyaal van alle groepen. Great CX is de sleutel tot het behouden van digitale vloeiende klanten die…
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten en bedrijven vijf jaar vooruit gestoken in digitale acceptatie. Deze gids zal de nieuwe realiteit…
De Covid-19 pandemie bracht organisatorische verandering in hyperdrive. Bedrijven werden gedwongen om vanuit huis of hybride werkmodellen naar het werk te gaan, waardoor de hele stroom van werk veranderde omdat…
Kijk wat uw merk kan bereiken met de juiste software voor merkbeheer.
Tegenwoordig is merkbeheer niet alleen belangrijk, het is een noodzaak. Er zijn meer manieren voor merken om hun unieke…
We bewonen allemaal in een wereld van digitale chaos, waar de vraag naar agile marketing heeft geresulteerd in een overweldigend overschot aan digitale activa die onze apparaten verstopt en onze…
Tot voor kort besteedden merken veel tijd aan het wachten, zoals een visser op een luie zomermiddag, concentreerden ze zich op het creëren van het perfecte aas. Ze hebben winkelweergaven…
De consumenten van vandaag winkelen meer dan ooit online. Digitale handel steeg met 76 procent joj in juni 20201, en veel van die aankopen zijn rechtstreeks bij fabrikanten. Het is…
Met de opkomst van de volgende generatie smartphones en handheld-apparaten in de late jaren 2000 brak e-commerce vrij van het bureaublad. Gecomplimenteerd door technologieën, waaronder responsief webontwerp en native apps,…