De Total Economic Impact ™ van Adobe -teken: kostenbesparingen en zakelijke voordelen mogelijk gemaakt door Adobe Sign
Adobe heeft Forrester Consulting opdracht gegeven om een Study -onderzoek naar Economic Impact ™ (TEI) uit te voeren en het potentiële rendement op beleggings (ROI) ondernemingen te onderzoeken die zich kunnen realiseren door het Adobe -teken te implementeren. Het doel van deze studie is om lezers een kader te bieden om de potentiële financiële impact van Adobe -teken op hun organisaties te evalueren.
Om de voordelen, kosten en risico's van deze investering beter te begrijpen, interviewde Forrester verschillende klanten met jarenlange ervaring met het gebruik van Adobe -teken. Adobe Sign, onderdeel van Adobe Document Cloud, biedt e-ondertekenmerken waarmee organisaties documenten die een handtekening vereisen digitaal kunnen verzenden, ondertekenen, volgen en beheren.
Bovendien kan Adobe -teken worden gebruikt voor interne of webformulieren om kritieke informatie te verzamelen. Gebruikers kunnen eenvoudig formulieren op elk apparaat of browser invullen en retourneren. Forrester onderzocht het gebruik van Adobe -teken in verschillende bedrijfslijnen, evenals het gebruik ervan om de inschrijvingsprocessen van bedrijven te digitaliseren, door aan boarding van klanten en werknemers te versnellen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Anpassung, B2B, Data Mining, Datengetriebenes Marketing, Digitales Marketing, Kundenanalyse, Kundenbeziehung, Marketing -Technologie, Marketinganalysen, Marketinginnovation, Modernes Marketing, Online Marketing, Segmentierung, Targeting, Technologie, Verbraucheranalyse, Vermarktungsstrategie, Werbung anzeigen, Zusammenarbeit


Meer bronnen van Adobe

De gids van de IT -expert voor AI en content ...
Meer dan 60 procent van de CIO's zegt dat kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning over vijf jaar van cruciaal belang zijn voor hun bedri...

Een op ervaringen gebaseerd bedrijf worden: u...
Merken die uitblinken in het leveren van relevante en gepersonaliseerde klantervaringen zijn leidend omdat ze een revolutionaire blauwdruk volgen v...

KosteneinsParungen und betriebswirtschaftlich...
Adobe Hat Forrester Consulting Beauftragt, Eine Tei-Studie (Total Economic Impact ™) Durchzuführen und den Potenziellen Return on Investment (RO...