Relatiemarketing: inkomsten opdrijven, gepersonaliseerde ervaringen creëren en een unieke waarde -uitwisseling in de hele levenscyclus van de klant leveren
Met de recente drang naar de privacy van consumenten in het afgelopen decennium, verandert het milieu voor merkmarketeers snel. Naarmate de wereld evolueert, doet dat ook de behoefte aan verbeterde marketingstrategieën.
De enige weg vooruit voor marketeers is om te beginnen met het opbouwen van een relatie met consumenten. Dit is de basis van een marketingstrategie die bekend staat als relatiemarketing. Gebaseerd op de vier pijlers van acquisitie, betrokkenheid, personalisatie en retentie, is relatiemarketing de sleutel tot het opbouwen van langdurige verbindingen en het besturen van inkomsten.
In dit e -boek zullen we u kennis laten maken met relatiemarketing, het concept dat niet alleen uw strategie zal transformeren, maar ook hoe uw merk op fundamenteel niveau omgaat met klanten en consumenten. Je zult ook succesverhalen lezen van merken zoals American Airlines, Salling Group, Boden en meer!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Selligent by Marigold contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Selligent by Marigold websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:E-Mail Marketing, Interaktion mit dem Kunden, Kunden einbeziehen, Kundenbeziehung, Kundenbindung, Kundendaten, Marketing-Kampagnen, Querkanal, Segmentierung, Targeting, Technologie
Meer bronnen van Selligent by Marigold
Een marketeergids voor het opbouwen van loyal...
Consumenten hebben tegenwoordig meer keuzes dan ooit.
Vaak is het enige dat nodig is, is een betere online ervaring, een verleidelijke deal o...
Het speelboek van de relatiemarketeer voor va...
Sleigh uw 2022 vakantiemarketinginspanningen met deze boom-mengde gids
Zomervakantie komen eraan! Je draagt misschien nog steeds lagen ...
Omnichannel loyaliteit
Want zo oprecht van een onderwerp als het is, kan navigeren door de wereld van loyaliteitstechnologie een echte pijn zijn. Dat zou het niet moeten ...