Laatste whitepapers

2022 Agent Experience Trends Report
RingCentral heeft onlangs samengewerkt met Benchmark Portal om een ​​enquête uit te voeren over...

Hoe u maximale productiviteit kunt krijgen van uw externe teams
Toen Covid-19 bedrijven in maart 2020 sloeg, klauterden bedrijven samen om tijdelijk werk-fromhome (WFH)...

2022 Gids voor het leiden van een agentgericht contactcentrum
Het vinden en behouden van groot talent was nooit gemakkelijk. Maar nu? Effectief personeels- en boeiende...

De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...

MetRistar Top Provider Award Contact Center -platforms
RingCentral heeft de Metrigy Metristar Top Provider Award voor Contact Center -platforms verdiend. De...

Next-Gen Cloud Contact Centers RingCentral Special Edition
Ten slotte is het hier-de nieuwe Next-Gen Cloud Contact Centers voor Dummies®, RingCentral Special Edition...

2022 Staat van klantervaringstechnologie
Business and Technology Leaders bij groot en klein, in meerdere industrieën, hebben klanttevredenheid...

Klantenservice opnieuw uitvinden
De omwentelingen van 2020 creëerden een kans voor klantenserviceteams om de servicelevering te heroverwegen...

Verkoop opnieuw uitvinden: 5 imperatieven voor de toekomst
De omwentelingen van 2020 creëerden een kans voor verkoopteams om te heroverwegen hoe ze opereren in...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy’s, webseminars en oplossingsrapporten.