Laatste whitepapers

Pushmeldingen: wat ze zijn, hoe ze werken en waarom ze ertoe doen
Hoewel meer dan tien jaar oud, blijft PUSH innovatief en veelzijdig. Aanvankelijk gebruikt door merken...

Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...

De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap...

Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben,...

Een marketeergids voor het opbouwen van loyaliteit
Consumenten hebben tegenwoordig meer keuzes dan ooit. Vaak is het enige dat nodig is, is een betere online...

Het speelboek van de relatiemarketeer voor vakantieplanning 2022
Sleigh uw 2022 vakantiemarketinginspanningen met deze boom-mengde gids Zomervakantie komen eraan! Je...

Webberichten: wat het is, hoe het werkt en waarom het ertoe doet
Omdat webervaringen in de loop der jaren rijker en meer gericht zijn geworden, is er een aanhoudende...

Beste e-mailmarketing van de klas
Interacties tussen consumenten en merken spelen zich in toenemende mate af over een breed scala aan verschillende...

De gids van de marketeer om met behendigheid te verhuizen
Over de gids Zo snel en wendbaar, het voelt nauwelijks als werkmanagement. Er is niets meer verstikt...

Agile en waterval mengen
Over de gids Uw gids voor het workflowlandschap van de gemengde methodologie. Sommige teams werken het...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy’s, webseminars en oplossingsrapporten.