Segmentierung

Marketing in the Dark: Dark Social
Dark Social, onderzoekt de impact van dit groeiende fenomeen en kijkt naar hoe bedrijven op passende...

Webberichten: wat het is, hoe het werkt en waarom het ertoe doet
Omdat webervaringen in de loop der jaren rijker en meer gericht zijn geworden, is er een aanhoudende...

De definitieve gids voor marketingautomatisering
Elk bedrijf heeft één ding gemeen: de wens om een ​​hogere inkomsten en snellere groei te bereiken....

Zesde jaarlijkse B2B Marketing Data Report
Gegevens zijn top ten opzichte van veel B2B -marketeers. Maar hebben ze de juiste gegevens om succes...

Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologie stelt bedrijven in staat om een ​​enorm scala aan marketinggerelateerde taken efficiënter...

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

Seizoensgebonden inzichten gids lente/zomer 2022
Geïnspireerd door de zonnige dagen, willen consumenten graag volledig profiteren van het warmer weer...

5 ontmoedigende verkoop- en marketingkloven en hoe deze te overwinnen
Meer informatie over de vijf gaten die u tijd, klanten en winst kunnen kosten in dit digitale e-boek....

17 manieren om marketingprojecten te laten doen
Wat voorkomt marketingteams om naar de sterren te reiken en te slagen? Veel voorkomende daders omvatten...

Het loont om papierloos te gaan
Bedrijven van elke omvang omarmen een effectievere, papierloze manier van werken. Van verkoopovereenkomsten,...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.