Segmentierung

Hoe u uw inhoudscrisis kunt oplossen
Uw klanten verwachten memorabele momenten op elk touchpoint van het merk. Maar wanneer u websites, sociale...

CMO's gids voor AI voor klantgerichte marketing
AI stelt marketingleiders en hun teams in staat om snel enorme hoeveelheden klantgegevens te analyseren...

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

Het loont om papierloos te gaan
Bedrijven van elke omvang omarmen een effectievere, papierloze manier van werken. Van verkoopovereenkomsten,...

Mastering Retentie: Playbook voor productanalyse
Geef om groei? Dan moet u om gebruikersbehoud geven. Zonder retentie is uw product een lekkende emmer,...

3 klantreizen om verder te reiken dan zakelijke silo's
Er is een nieuwe paradox in marketing. We presenteren een visie op hoe marketingleiders vertrouwen en...

B2B digitale handel: de verwachtingen van de klant begrijpen
Meer dan ooit is het vermogen van een onderneming om de behoeften van hun klanten te begrijpen en snel...

Is zelfcanning mainstream geworden?
Zelfscan- of scan- en go-winkelervaringen maakten al gestage in heel Europa die 2020 binnenkwamen, met...

Marketing in the Dark: Dark Data
De opkomst van marketingtechnologie heeft in sommige opzichten een licht geschoven naar gebieden die...

Beste e-mailmarketing van de klas
Interacties tussen consumenten en merken spelen zich in toenemende mate af over een breed scala aan verschillende...

4 Bruikbare manieren om uw toptalent te behouden
Denk na over hoe u talentbehoud kunt benaderen en uw best artiesten moet sleutelen? Download deze gids...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.