Segmentierung
B2B digitale handel: de verwachtingen van de klant begrijpen
Meer dan ooit is het vermogen van een onderneming om de behoeften van hun klanten te begrijpen en snel...
5 vaardighedenbeheerders moeten leiden in de volgende normaal
Nu het werklandschap snel verandert, vereisen de uitdagingen die voor ons liggen unieke oplossingen....
Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...
De zaak voor een Marketing Content Hub
Uw klanten verwachten memorabele momenten op elk touchpoint van het merk. En wanneer u websites, sociale...
Online en offline verbinden: de marketeerhandleiding
Hier is hoe marketeers in contact kunnen komen met klanten en prospects waar ze ook zijn, met behulp...
Het Handbook voor digitale overkomsten in HR
VIJF NIEUWE MANIEREN WAAROP UW HR-VERVOERENDE OVERDELINGEN BETER EN EFFICIETER KAN AFHANDELEN, van indiensttreding...
Inzicht in de toekomst van e-commerce personalisatie
E-commerce professionals merken vaak dat ze tegenstrijdigheden navigeren, opties wegen en over het algemeen...
2021 Digitale trends Media, entertainment en telecomindustrie
Het digitale trendsrapport 2021 kijkt naar zowel het verleden als de toekomst, met twee even waardevolle...
Evolutie van de toolkit van de marketeer
Meer dan ooit hebben bedrijfsorganisaties een 360-graden beeld van hun klanten nodig om het soort hoogwaardige,...
De definitieve gids voor het scoren
Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van lood lezen? Leadscore biedt verkoop met meer gekwalificeerde...
Het juiste moment voor realtime marketing
In een klimaat van stijgende klantverwachtingen is het nu het juiste moment om uw gebruik van inkomende...
Wat best presterende B2B-marketeers anders doen
Marketing is een slecht woord geworden. Het publiek is de eindeloze spam, oproepen van SDR's en de aanval...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.