Suchoptimierung
De marketingwaarde van marketingautomatisering
Zes manieren waarop marketingautomatisering helpt om waarde te bewijzen en succes te stimuleren. Als...
Nul Party Data Revolution in e -commerce
Geen AI of machine learning zal de klanten ooit beter kennen dan ze zelf kennen. Veel marketingprofessionals...
2020 digitale ervaringen Jaarverslag
2020 was een jaar waarin digitale ervaringen, vanuit een productie- en consumptieperspectief, in de schijnwerpers...
Het creëren van een on-demand strategie voor uw webinars
Een effectief on-demand webinar-programma kan overtollige voordelen opleveren aan B2B-organisaties. Uit...
Digitale transformatie vandaag
Meer en meer kopers zijn op zoek naar een digitale ervaring die niet alleen uitdagingen zoals wachttijd...
Creatieve trends 2022-UK
De ernst van het leven tijdens de pandemie heeft zijn tol geëist. Moe van het alledaagse en vertrouwde,...
Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
2017 State of Global Customer Service Report
Klanten verwachten meer van merken als het gaat om gemak, resolutietijden en agent -expertise. De evoluerende...
Kennis rockt! Een inleiding tot kennisbeheer in het contactcentrum
Het nieuwste e -boek van Cxone, Knowledge Rocks! is een uitgebreide gids voor het bieden van duidelijke,...
Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
