Marketing -Technologie

De sprong maken naar een digitale eerste onderneming
Met de komst van het nieuwe decennium kwam de ultieme katalysator van het digitale tijdperk. Maar hoe...

Webberichten: wat het is, hoe het werkt en waarom het ertoe doet
Omdat webervaringen in de loop der jaren rijker en meer gericht zijn geworden, is er een aanhoudende...

Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...

Intelligente authenticatie en fraudepreventie Intelliview
In deze derde jaarlijkse Intelliview bieden Opus Research en Symnex Consulting Enterprise-besluitvormers...

Hoe een cloud-native CMS content-levering sneller en eenvoudiger maakt
De wereld van contentmanagement verschuift. Real-time, gepersonaliseerde ervaringen-zoals het ontvangen...

14 Innovatieve personalisatie-ideeën voor de digitale eerste klant
Vóór 2020 was de personalisatie van klanten een leuke gedachte. De wereldwijde pandemie heeft echter...

15 nieuwe ervaringen om nu te proberen
De verschuiving naar digitaal-eerste kopen, samen met de bijbehorende toename van engagement, betekent...

De ultieme marketeershandleiding voor klantgegevensplatforms
76% van de consumenten heeft volgens McKinsey hun koopgedrag (merkwisseling, kostenrationalisatie, enz.)...

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans UN Universal Digital Où Chaque Campagne et chaque Expérience Client Peuvent Faire L'Objet d'un...

Mindsets voor het stimuleren van de verkoopproductiviteit
71% van de verkoopleiders denkt niet dat ze hun strategie snel genoeg kunnen aanpassen om met verandering...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.