Marketing -Technologie

Tomorrow's CMO: Marketing's Generation of Change
Over de gids Na de meest uitdagende periode in de bedrijfsgeschiedenis is de volgende generatie CMO's...

Hoe een dam te selecteren: leer hoe u de juiste dam in vier stappen kiest
Digital Asset Management (DAM) -systemen worden een belangrijk onderdeel van marketingactiviteiteninfrastructuur....

Gepersonaliseerde inhoud leveren voor dummies
Het jaar 2020 vindt de wereld door een pandemie. Op enkele uitzonderingen na, zoals de heroïsche responders,...

Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...

De marketingwaarde van marketingautomatisering
Zes manieren waarop marketingautomatisering helpt om waarde te bewijzen en succes te stimuleren. Als...

Digitale ervaringen uitmuntendheid bereiken
Met ons digitale versnellingsprogramma werkt u samen met Adobe Strategy Consultants om KPI's en acties...

Een marketeershandleiding voor klantervaring
Het leveren van relevante, tijdige, gepersonaliseerde klantervaringen is niet langer alleen een concurrentievoordeel...

Verander hoe je werkt. Transformeer uw bedrijf
Sterk beïnvloed door de pandemie, zijn de hedendaagse werkomgevingen vloeiend en hybride, met werknemers...

Hoe Docusign te integreren
Een soepele integratie is de sleutel tot het succes van elk digitaal transformatieproject. Veel organisaties...

3 manieren waarop emotionele verbindingen cx kunnen voeden
Wanneer personalisatie niet vruchten afwerpt en gegevens u niet helpen om goede beslissingen te nemen,...

Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...

De Innovator's Guide to the Digital-First Contact Center
Hoe gaat het met de revolutie van de klantervaring? Evoluerende klantverwachtingen vormen nieuwe behoeften...

De volledige gids voor gegevens in de eerste partij
$ 19,2 miljard. Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.