Marketingdaten
Waarheid #1 De C-suite is gewoon niet zo in jou
Kijk waar de ontkoppeling ligt en ontdek hoe je de kloof met Sitecore kunt overbruggen. U weet waarschijnlijk...
Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
5 ontmoedigende verkoop- en marketingkloven en hoe deze te overwinnen
Meer informatie over de vijf gaten die u tijd, klanten en winst kunnen kosten in dit digitale e-boek....
Vier externe ondersteuningsteams die het simpel houden en slagen
Een gemakkelijke klantervaring is het kenmerk van de meest succesvolle ondersteuningsorganisaties van...
De Savvy Sales Leader's Guide to Building Winstitive Relations
Verkoopteams werken zo hard, ze kunnen snel opbranden. Het is moeilijk wanneer klantcontacten, verkoopdoelen,...
Bewijs uw marketing waard
In een digitale wereld, waar elke campagne en klantervaring kunnen worden gevolgd, is het absoluut noodzakelijk...
Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...
17 manieren om marketingprojecten te laten doen
Wat voorkomt marketingteams om naar de sterren te reiken en te slagen? Veel voorkomende daders omvatten...
Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...
Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologie stelt bedrijven in staat om een ​​enorm scala aan marketinggerelateerde taken efficiënter...
Inzichten 50 afhaalrestaurants: actuele marketing
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
