Data Mining

Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

De marketingwaarde van marketingautomatisering
Zes manieren waarop marketingautomatisering helpt om waarde te bewijzen en succes te stimuleren. Als...

Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...

Het stimuleren van klantervaringen met impact
Klanten: om ze te verrassen, moet je ze diep leren kennen. Wees brutaal eerlijk, hoeveel weet u echt...

De Savvy Sales Leader's Guide to Building Winstitive Relations
Verkoopteams werken zo hard, ze kunnen snel opbranden. Het is moeilijk wanneer klantcontacten, verkoopdoelen,...

Inzichten 50 afhaalrestaurants: actuele marketing
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...

Inzicht in de bedrijfswaarde van uw e -commerceplatform
5 manieren waarop een e-commerceplatform van hoge kwaliteit ROI kan sturen. U moet uw klantervaring zorgvuldig...

Digitale documentprocessen in 2020: een schijnwerpers op West -Europa
In slechts enkele korte maanden heeft de Global Covid-19-pandemie de manier waarop we werken en leven...

Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...

De weg naar succesvolle vervulling in de winkel
De verwachtingen van de klant voor de gecombineerde merkervaring zijn hoger dan ooit. Dit zet meer druk...

Merkbeheersoftware Vergelijkingsgids
Kijk wat uw merk kan bereiken met de juiste software voor merkbeheer. Tegenwoordig is merkbeheer niet...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.