Datengetriebenes Marketing
Merkbeheersoftware Vergelijkingsgids
Kijk wat uw merk kan bereiken met de juiste software voor merkbeheer. Tegenwoordig is merkbeheer niet...
Digital Asset Management vs. Dropbox, Box en Wetransfer
Organisaties werken zelden op manieren die oplossingen voor één functie volledig kunnen herbergen,...
Wat best presterende B2B-marketeers anders doen
Marketing is een slecht woord geworden. Het publiek is de eindeloze spam, oproepen van SDR's en de aanval...
Adobe Digital Economy Index - Adobe Analytics | VK augustus 2021
De Adobe Digital Economy Index biedt de meest uitgebreide set van inzichten in zijn soort, gebaseerd...
Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...
Individuele ervaringen leveren om ongelooflijke resultaten te bereiken
We eisen het in alle aspecten van ons dagelijks leven. Waar we ook communiceren - persoonlijk of online...
Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...
Uw personalisatie versterken
Wat ze willen - waar en wanneer ze het willen. Dat is wat klanten verwachten. Houdige hoeveelheden klantgegevens,...
Het juiste moment voor realtime marketing
In een klimaat van stijgende klantverwachtingen is het nu het juiste moment om uw gebruik van inkomende...
On24 Webinar Benchmarks Report 2021
Webinars zijn een van de krachtigste tools voor het creëren van boeiende digitale ervaringen waar het...
De kracht van personalisatie
Vroeger bestond de communicatie van merken voor hun klanten die werden gebruikt uit een memorabele boodschap...
Een cultuur van experimenten creëren
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Tien voorspellingen voor het volgende decennium van analyse
AI en andere analysetechnologieën zorgen voor ongelooflijke innovaties en vooruitgang die het mogelijk...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.