Kundenbeziehung
Verkoop opnieuw uitvinden: 5 imperatieven voor de toekomst
De omwentelingen van 2020 creëerden een kans voor verkoopteams om te heroverwegen hoe ze opereren in...
Verhoog de behendigheid van de klantenservice met cloudcontactcentra
Forrester voorspelt de inkomsten uit de cloudabonnement om in 2016 met 22% te groeien. Dit is een gevolg...
Radicale klantenservice innovatie stimuleren
Hoe het de klantenservice kan helpen zich aan te passen aan veranderende eisen in een onvoorspelbare...
Sta op, runnen en werken met interne oplossingsexperts
Het creëren van geweldige klantervaringen is van cruciaal belang voor het succes van uw bedrijf. Maar...
Insight 50 Takeaways: humanaliseren van de digitale marketingervaring
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
Rationaliseer om uw martech -stapel te moderniseren
Ondernemingen in de hightech-industrie blijven prioriteit geven aan marktaandeel, omzetgroei, kostenbeheersing...
De sprong maken naar een digitale eerste onderneming
Met de komst van het nieuwe decennium kwam de ultieme katalysator van het digitale tijdperk. Maar hoe...
Zeven digitale best practices voor juridische professionals
Branche-Experts vOORSPELLEN DAT SUCCESVOLLE ONDERNEMINGEN BINNENKORT Alle transacties 100% digitaal verwerken....
De verrassende kracht van online experimenten
In de snel bewegende digitale wereld hebben zelfs experts het moeilijk om nieuwe ideeën te beoordelen....
Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel...
De Savvy Sales Leader's Guide to Building Winstitive Relations
Verkoopteams werken zo hard, ze kunnen snel opbranden. Het is moeilijk wanneer klantcontacten, verkoopdoelen,...
Marketing in the Dark: Dark Social
Dark Social, onderzoekt de impact van dit groeiende fenomeen en kijkt naar hoe bedrijven op passende...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
