VIJF NIEUWE MANIEREN WAAROP UW HR-VERVOERENDE OVERDELINGEN BETER EN EFFICIETER KAN AFHANDELEN, van indiensttreding tot pensionering.
Mensen Vormen de Levensader van UW Bedien en zoals u Weet, Speelt Hr een essentiële…
En la actualidad, Los Clientes Controlan el Customer Journey, Una Tencencia que se ha acelerado con la proliferación y la burgemeester sofistición de los dispositivos móviles.
Los Clientes Deciden Dónde Buscar,…
Naarmate marketingorganisaties meer technologisch gedreven worden, evolueren Digital Asset Management (DAM) -systemen naar een essentieel onderdeel van de technische infrastructuur. Om impactvolle merkinteracties te creëren in een zeer gefragmenteerd media…
De beste marketeers van vandaag weten dat een goed begrip van hun consumenten de basis is van succes. Er zijn een heleboel tools die veelbelovend zijn om gegevens te helpen…
Het publiek wordt opgebrand op digitale marketing. Ze zijn overstroomd-non-stop-met e-mails, e-boeken, webinars en dezelfde digitale marketingtrucs waar we sinds begin 2020 op vertrouwen.
Dus, wat kunnen we doen om digitale…
Merken die uitblinken in het leveren van relevante en gepersonaliseerde klantervaringen zijn leidend omdat ze een revolutionaire blauwdruk volgen voor hoe ze naar de markt gaan. Dit type ervaringsbeheer vereist…
Personalisatie van digitale ervaring is een belangrijke prioriteit voor wereldwijde bedrijfsleiders en investeringsplannen voor uitgebreide mogelijkheden groeien.
Gegevens- en analyse- en technologieplatforms zijn topinvesteringsprioriteiten in 2019 zonder tekenen van vertraging tot…
Weet u wanneer u uw klanten moet benaderen? Hoe zit het met - en misschien nog belangrijker - als dat niet is?
Dit zijn twee van de eerste vragen om te…
Hier zijn de belangrijkste vragen die elke marketeer zichzelf - en hun belanghebbenden - moet stellen bij het overwegen van dit soort technologie.
Ga meteen naar de belangrijke dingen:
Download nu voor…
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt.
Klantenservice -organisaties moeten voortbouwen op een basis van operationele efficiëntie om de geweldige klantervaringen te leveren…
De urgentie gecreëerd door gebeurtenissen in 2020 fungeerde als een katalysator voor snellere executive besluitvorming en actie. Toen het er het meest toe deed, mobiliseerden we allemaal miljoenen mensen om…
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade -onderzoek toont aan dat slechts 14% de verwachtingen van hun klanten voor zijn. Dit betekent dat 86%…