Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten in de klantbetrokkenheid van belang te maken door slim gegevensbeheer.
Download nu voor meer informatie!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Relay42 contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Relay42 websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com


Meer bronnen van Relay42

Online en offline verbinden: de marketeerhand...
Hier is hoe marketeers in contact kunnen komen met klanten en prospects waar ze ook zijn, met behulp van Smart Data Management.
Deze klantrei...

Relay42 over het aandrijven van klantbehoud e...
Nutsbedrijven leider Nuon (Vattenfall) veranderde hun marketingstrategie van kanaalvisie naar één-op-één personalisatie met behulp van de RELAY...

Vind uw gegevensbeheeroplossing voor marketin...
Hier zijn de belangrijkste vragen die elke marketeer zichzelf - en hun belanghebbenden - moet stellen bij het overwegen van dit soort technologie.<...