Gruppeneinfluss

Marketing in the Dark: Dark Data
De opkomst van marketingtechnologie heeft in sommige opzichten een licht geschoven naar gebieden die...

Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...

Vind uw gegevensbeheeroplossing voor marketing
Hier zijn de belangrijkste vragen die elke marketeer zichzelf - en hun belanghebbenden - moet stellen...

De race winnen om digitaal te gaan in B2B
Digitaal is de nieuwe differentiator. Veranderende kopersvoorkeuren, steeds groter wordende concurrerende...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

Retailers moeten de kans op de markt aangrijpen
Retailers heroverwegen hun e -commerce -engagementstrategie om te reageren op het nieuwe winkelgedrag...

2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...

3 klantreizen om verder te reiken dan zakelijke silo's
Er is een nieuwe paradox in marketing. We presenteren een visie op hoe marketingleiders vertrouwen en...

Inzichten 50 afhaalrestaurants: actuele marketing
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.