Marketing -Automatisierung

Orde brengen aan marketingactiviteitenprocessen
POP QUIZ: Welke opdracht moet uw marketingteam eerst aanpakken? Moet u de gemarkeerde 'zo snel mogelijk'...

Gepersonaliseerde inhoud leveren voor dummies
Het jaar 2020 vindt de wereld door een pandemie. Op enkele uitzonderingen na, zoals de heroïsche responders,...

Het creëren van een on-demand strategie voor uw webinars
Een effectief on-demand webinar-programma kan overtollige voordelen opleveren aan B2B-organisaties. Uit...

Inkomstenmarketing in de praktijk brengen
Zelfs als B2B -marketing in het afgelopen decennium is verschoven van overwegend analoog naar overwegend...

De rol van CIO in een wereld waar ervaring regeert
In de afgelopen jaren is de rol van CIO geëvolueerd om te voldoen aan een bredere reeks verantwoordelijkheden...

B2B -marketeershandleiding voor het optimaliseren van klantervaring
Nieuwe benaderingen uitproberen maakt een marketeer spannend. Zelfs wanneer ze worden geconfronteerd...

De B2B Marketeer's Guide to Scrappy Marketing
Als marketeers kunnen we een kieskeurig stel zijn. In een poging om onze beste voet naar voren te brengen,...

Converse case study
Deze case study beschrijft de effecten van het implementeren van een klantbetrokkenheidsplatform in Converse...

On24 Webinar Benchmarks Report 2021 EMEA
Webinars zijn vandaag een van de krachtigste tools die beschikbaar zijn voor marketeers. Ze geven marketeers...

Controle freaks freak voor redding
Ontmoet uw CX-doelstellingen consequent in facility en externe klantenondersteuningsteams met een bewezen...

De definitieve gids voor pijplijnmarketing
Marketeers doen al tientallen jaren leadgeneratie (het proces van het maken van nieuwe contacten). Volgens...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.