Querkanal

De ultieme CX Agent Guide
Klanten hebben technologie omarmd om alle aspecten van het dagelijkse leven te beheren, waardoor een...

IDC: elektronische handtekeningen versnellen de zaken
IDC Analyst Brief: van bedrijf tot non -profitorganisaties en overheidsdiensten - organisaties kunnen...

De Inner Circle Guide to Omnichannel
De digitale vloeiende klanten van vandaag hebben hoge verwachtingen en zijn het minst loyaal van alle...

17 manieren om marketingprojecten te laten doen
Wat voorkomt marketingteams om naar de sterren te reiken en te slagen? Veel voorkomende daders omvatten...

Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...

Hoe de klant te upgraden via waardevolle gegevens
Dit artikel kiest bewezen gevallen die kunnen worden aangepast aan een praktische realiteit om inzichten...

De volledige gids voor gegevens in de eerste partij
$ 19,2 miljard. Dat is het bedrag dat slechts twee jaar geleden werd besteed aan gegevens van derden...

Omnichannel is niet langer optioneel
In het Aberdeen -rapport van 2017 over Contact Center en klantervaringstrends stelt dat bedrijven met...

Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben,...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.