De definitieve gids voor pijplijnmarketing
Marketeers doen al tientallen jaren leadgeneratie (het proces van het maken van nieuwe contacten). Volgens Google Ngram bestaat het al minstens 50 jaar. Dat is vóór internet, vóór contentmarketing en groei hacken, en voor SaaS en Google -advertenties. Hoewel het werk misschien is veranderd, is de mentaliteit niet.
Pipeline Marketing is de evolutie van leadgeneratie die zich richt op het in zijn geheel bekijken van de trechter en het nemen van beslissingen op basis van de laatste fase - omzet. Het gaat erom alle aspecten van marketing te optimaliseren om de trechter in elke fase te verbreden en de impact van de marketing op de groei te maximaliseren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Marketo contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Marketo websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Meer bronnen van Marketo
De definitieve gids voor het scoren
Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van lood lezen?
Leadscore biedt verkoop met meer gekwalificeerde leads, waardoor uw organis...
De definitieve gids voor op account gebaseerd...
Het is een spannende tijd voor marketeers. In het tijdperk van digitale transformatie - waar iedereen en iedereen is verbonden - kunnen nieuwe kana...
De definitieve gids voor het leiden van koest...
De kopers van vandaag werken met merken en bedrijven via hun eigen onderzoek via meerdere kanalen, lang voordat marketing of verkoop de mogelijkhei...