Beste e-mailmarketing van de klas
Interacties tussen consumenten en merken spelen zich in toenemende mate af over een breed scala aan verschillende online contactpunten, kanalen en platforms. Deze whitepaper onderzoekt belangrijke trends die van invloed zijn op e -mailmarketing, naast wat het uniek en krachtig maakt. Het onderzoekt ook hoe u het meeste uit gegevens kunt halen terwijl u effectieve berichten in de levenscyclus van de klant opbouwt.
Download nu om meer te weten te komen over Braze en hoe we uitgebreide e -mailprogramma's voeden voor enkele van 's werelds grootste en meest innovatieve merken.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Braze contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Braze websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:B2B, E -Mail -Kampagnen, E-Mail Marketing, Kundenbeziehung, Kundendaten, Marketing -Automatisierung, Segmentierung, Targeting, Technologie, Vermarktungsstrategie
Meer bronnen van Braze
Het cross-channel marketingverschil
Tegenwoordig is het gebruik van een cross-channel benadering van klantbetrokkenheid niet leuk om te hebben, het is een noodzakelijk. En echt effect...
In-app-berichten: wat ze zijn, hoe ze werken ...
We leven in een verbonden wereld. Elk scherm is een kans, een kans om met uw klanten in contact te komen. En als u het gesprek in uw app wilt houde...
2021 Global Customer Engagement Review
We hebben gegevens uit drie verschillende bronnen geanalyseerd om de eerste wereldwijde klantbetrokkenheidsreview te maken. We bepalen hoe geweldig...
