Targeting
Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...
Webberichten: wat het is, hoe het werkt en waarom het ertoe doet
Omdat webervaringen in de loop der jaren rijker en meer gericht zijn geworden, is er een aanhoudende...
Klantbetrokkenheidsplatforms: een kopershandleiding
De verwachtingen van de klant zijn het afgelopen decennium dramatisch toegenomen. Klanten verwachten...
Digitale transformatie vandaag
Meer en meer kopers zijn op zoek naar een digitale ervaring die niet alleen uitdagingen zoals wachttijd...
Omnichannel loyaliteit
Want zo oprecht van een onderwerp als het is, kan navigeren door de wereld van loyaliteitstechnologie...
BI en gegevenstrends 2021: de geweldige digitale schakelaar
Hoe kan uw bedrijf reageren op een meer verstorende wereld? Door flexibiliteit, behendigheid en bewustzijn...
Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...
De definitieve gids voor marketingstatistieken en analyses
Marketingstatistieken en analyses - gelijkgesteld - kunnen een strategische enabler van vertrouwen, een...
Nul Party Data Revolution in e -commerce
Geen AI of machine learning zal de klanten ooit beter kennen dan ze zelf kennen. Veel marketingprofessionals...
Automatiseer prestaties met marketingautomatisering
Marketingautomatisering is een must-have geworden voor moderne marketingteams. En als een platform dat...
2020 digitale ervaringen Jaarverslag
2020 was een jaar waarin digitale ervaringen, vanuit een productie- en consumptieperspectief, in de schijnwerpers...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
