Targeting

Converse case study
Deze case study beschrijft de effecten van het implementeren van een klantbetrokkenheidsplatform in Converse...

Digitale transformatie vandaag
Meer en meer kopers zijn op zoek naar een digitale ervaring die niet alleen uitdagingen zoals wachttijd...

Omnichannel loyaliteit
Want zo oprecht van een onderwerp als het is, kan navigeren door de wereld van loyaliteitstechnologie...

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...

Het juiste moment voor realtime marketing
In een klimaat van stijgende klantverwachtingen is het nu het juiste moment om uw gebruik van inkomende...

Hoe u een inkomstenmotor bouwt voor een digitale eerste wereld
Terwijl persoonlijke evenementen een achterbank nemen voor digitale ervaringen, en bedrijven proberen...

Een experimenterenfilosofie aannemen
Hoe kunnen bedrijven hun investeringen maximaliseren en volledig profiteren van de middelen die ze al...

Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Sales
Bijna vier jaar na het voorspellen dat 1 miljoen B2B-verkopers tegen 2020 zouden worden ontheemd, ziet...

Inhoud voor elk moment
In deze aflevering van de Essential Series Experience laten we u zien hoe u op het juiste moment de juiste...

Entrega de contenidos personizados para dummies
El Año 2020 Ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas Excepciones, Como El Heroico Personal de...

Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.