Targeting
Inhoudsgestuurde handel om te gaan
Best practices voor het leveren van handel met inhoud aan mobiele B2B-kopers. Smartphones zijn overal,...
Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
Wat best presterende B2B-marketeers anders doen
Marketing is een slecht woord geworden. Het publiek is de eindeloze spam, oproepen van SDR's en de aanval...
Moderne klantbehoud: wat u moet weten
Een hernieuwde en langverwachte, focus op retentie is eindelijk hier. Bedrijven vinden succes door het...
Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...
Entrega de contenidos personizados para dummies
El Año 2020 Ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas Excepciones, Como El Heroico Personal de...
De definitieve gids voor het scoren
Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van lood lezen? Leadscore biedt verkoop met meer gekwalificeerde...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.
