Multi-Channel-Marketing

Heeft uw klantervaring een impact? Of niet?
Tegenwoordig hebben de meeste organisaties een strategie voor klantervaring (96%), maar recent Avanade...

On24 Webinar Benchmarks Report: Canada Edition
Hoe vijf toonaangevende Canadese bedrijven het publiek betrekken bij een wereld van werk-thuis. De dreiging...

Inhoudsgestuurde handel om te gaan
Best practices voor het leveren van handel met inhoud aan mobiele B2B-kopers. Smartphones zijn overal,...

B2B Marketeer's Guide to Account Based Marketing
Minder is meer. Het is zo'n eenvoudige zin, en toch heeft het zoveel waarheid. In de zakenwereld hebben...

Power Superior klantervaring met een intelligente datacatalogus
Hoeveel gegevens u ook over uw klanten hebt, u kunt alleen begrijpen wat ze nodig hebben en verwachten...

De definitieve gids voor het scoren
Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van lood lezen? Leadscore biedt verkoop met meer gekwalificeerde...

Microsoft legt LinkedIn CRM -strategie uit
U hebt gedurfde ambities voor uw verkoopteam. U wilt de productiviteit - en nodig heeft. Maar het succes...

Inzicht in de bedrijfswaarde van uw e -commerceplatform
5 manieren waarop een e-commerceplatform van hoge kwaliteit ROI kan sturen. U moet uw klantervaring zorgvuldig...

De definitieve gids voor op account gebaseerde marketing
Het is een spannende tijd voor marketeers. In het tijdperk van digitale transformatie - waar iedereen...

The Cognitive Revolution: komen om uw bedrijfsnetwerk te transformeren
Cognitieve technologieën, ook bekend als kunstmatige intelligentie, zijn misschien wel de meest transformerende...

Een marketeershandleiding voor klantervaring
Het leveren van relevante, tijdige, gepersonaliseerde klantervaringen is niet langer alleen een concurrentievoordeel...
- 1
- 2
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.