Marketingmetriken
Build vs. Buy: Implementatie van de juiste experimentenoplossing
Om producten te bouwen en te leveren waar klanten van houden, zijn productteams bij toonaangevende ondernemingen...
5 technische trends die de klantervaring opnieuw definiëren
We vroegen analisten en industriële leiders welke trends van klantbetrokkenheid zij vonden voor 2017...
Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...
E-signalen 2020: use cases en kansen
Elektronische handtekeningen zijn mainstream geworden. Uit onderzoek voor dit rapport bleek dat de technologie...
Fabrikanten plukken voordelen van Direct verkopen
Business-to-business (B2B) fabrikanten worden tegenwoordig geconfronteerd met een grotere vraag naar...
15 ideeën voor het verankeren van uw marketingbenadering
In de huidige markt beheersen klanten de koopreis - een trend die is versneld met de toegenomen verfijning...
Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...
3 stappen om succes te marketing
De sleutel tot het bereiken van uw klantgerichte marketingdoelen is om te experimenteren en te testen...
Marketing in the Dark: Dark Data
De opkomst van marketingtechnologie heeft in sommige opzichten een licht geschoven naar gebieden die...
Insight 50 Takeaways: humanaliseren van de digitale marketingervaring
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
Insight 50 Takeaways: Lead Generation and Pipeline Wins
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.