Werbung anzeigen

Het juiste moment voor realtime marketing
In een klimaat van stijgende klantverwachtingen is het nu het juiste moment om uw gebruik van inkomende...

Het juiste moment voor realtime marketing
De digitale marketeers van vandaag willen klanten betrekken bij aanbiedingen die zijn gebaseerd op diepe...

Evolutie van de toolkit van de marketeer
Meer dan ooit hebben bedrijfsorganisaties een 360-graden beeld van hun klanten nodig om het soort hoogwaardige,...

Automatiseer prestaties met marketingautomatisering
Marketingautomatisering is een must-have geworden voor moderne marketingteams. En als een platform dat...

De definitieve gids voor het scoren
Waarom zou ik de definitieve gids voor het scoren van lood lezen? Leadscore biedt verkoop met meer gekwalificeerde...

Inzichten 50 afhaalrestaurants: actuele marketing
Als marketeers hebben we altijd teveel te doen en te weinig tijd. De Insight50 -serie is ontworpen om...

Zeven digitale best practices voor juridische professionals
Branche-Experts vOORSPELLEN DAT SUCCESVOLLE ONDERNEMINGEN BINNENKORT Alle transacties 100% digitaal verwerken....

2017 klantenservice trends: operaties worden slimmer en strategischer
Uw klanten hebben een sterke mening over wat een bedrijfsgerichte bedrijf van een bedrijf maakt. Klantenservice...

Omni-channel orderbeheer: een dwingende waardepropositie voor verandering
Deze kennisbrief onderzoekt de redenen dat de best-in-class-bedrijven omni-chanel orderbeheer (OCOM)...

Leiding geven aan de toekomst van veldservice: veldservicebeheer verbinden met het internet der dingen
Field Service Management -teams willen de kosten laag houden, terwijl ze hun relaties voor klantenservice...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.