Verbraucheranalyse

De weg naar succesvolle vervulling in de winkel
De verwachtingen van de klant voor de gecombineerde merkervaring zijn hoger dan ooit. Dit zet meer druk...

Uw personalisatie versterken
Wat ze willen - waar en wanneer ze het willen. Dat is wat klanten verwachten. Houdige hoeveelheden klantgegevens,...

Prijzen Brew: Rethinking the Pricing Journey
Waarom alles waarvan je dacht dat je wist over het ontwikkelen van een prijsbeperking is nu verouderd De...

Inhoudsgestuurde handel om te gaan
Best practices voor het leveren van handel met inhoud aan mobiele B2B-kopers. Smartphones zijn overal,...

Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdagingen
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn. Volgens...

2021 B2B Marketing Trends Report: hoe om te gaan met digitale burn -out
Laten we eerlijk zijn. We worden nu allemaal geconfronteerd met burn -out. Dezelfde oude marketingroutines...

De opkomst van Moderne Systems of Agreement
Dankzij de digitale Transformatie Kunnen bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bed naven Hebben...

17 Formas de realizar Los Proyectos de Marketing
¿Qué Impide a Los Equipos de Marketing Tener Éxito? ¿Por Qué Algunos Directores de marketing Parecen...

Het opbouwen van een robuust experimenten
Organisaties zoals Microsoft, Amazon en Google wenden zich tot experimenten om meedogenloos goed presterende...

Marketing in the Dark: Dark Social
Dark Social, onderzoekt de impact van dit groeiende fenomeen en kijkt naar hoe bedrijven op passende...
Meld u aan voor MarTech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.