De zaak voor een Marketing Content Hub
Uw klanten verwachten memorabele momenten op elk touchpoint van het merk. En wanneer u websites, sociale pagina's, blogs en mobiele inhoud hebt om te overwegen, kan het onmogelijk zijn om alles met kwaliteit en snelheid te leveren. Dat is de reden waarom 97% van de marketeers zegt dat het produceren van voldoende inhoud om aan de behoeften van hun organisatie te voldoen, hun grootste zorg is. Toch is het een ontmoedigende taak om de systemen, gegevens en processen te naaien die nodig zijn om het maken en leveren van inhoud op schaal op schaal te beheren. En met de huidige content-personalisatiemandaat gelaagd bovenop deze werkstroom, wordt de ontmoedigende taak een volledige crisis.
Deze nieuwe stichting heeft een eenvoudige naam, maar de kracht ervan is transformationeel - we noemen het een 'content hub'. In deze gids zullen we de case voor deze oplossing verkennen en uitleggen hoe het u kan helpen uw marketingactiviteiten te verhogen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Sitecore contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Sitecore websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Anpassung, B2B, Marketing -Technologie, Marketinginnovation, Modernes Marketing, Segmentierung, Technologie, Zusammenarbeit
Meer bronnen van Sitecore
De zaak voor een Marketing Content Hub
Digitale marketing transformeren
Uw klanten verwachten memorabele momenten op elk touchpoint van het merk. En wanneer u websites, sociale pag...
Het stimuleren van klantervaringen met impact...
Klanten: om ze te verrassen, moet je ze diep leren kennen. Wees brutaal eerlijk, hoeveel weet u echt over uw klanten?
Hoewel marketeers erken...
Pad naar personalisatie: de 9 sleutels tot he...
Weet u wanneer u uw klanten moet benaderen? Hoe zit het met - en misschien nog belangrijker - als dat niet is?
Dit zijn twee van de eerste vr...
