Het evolueren van uw klantreizen naar het volgende normaal
Investeren in geweldige resultaten voor klanten en werknemers.
De weg naar uitzonderlijke klantenservice is omgeleid. De klanten van vandaag ondergaan een hobbelere reis, en ze vragen om hulp aan het aanpassen aan het onverwachte. Dat betekent dat serviceteams moeten leren navigeren door een nieuwe realiteit terwijl ze nog steeds rijke en lonende klantervaringen leveren. Download dit e -boek om te ontdekken hoe u uw klantreis opnieuw kunt uitvinden voor een nieuw tijdperk van serviceverwachtingen.
Lees over:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Interaktion mit dem Kunden, Kundenbeziehung, Kundenbindung, Messung, Technologie, Zusammenarbeit


Meer bronnen van ServiceNow

De 3 belanghebbenden die uw klantervaring tra...
Hoe kun je ondanks onverwachte uitdagingen verbeteringen blijven aanbrengen?
Het realiseren van klantervaringstransformatie kan een uitdaging...

AI en andere intelligente technologieën: 3 s...
Intelligente technologieën Krachten geweldige klanten en werknemerservaringen.
Kunstmatige intelligentie (AI) en andere intelligente technol...

De Total Economic Impact ™ van ServiceNow F...
ServiceNow® Field Service Management is een cloudgebaseerde oplossing die veldservice verbindt met andere delen van de organisatie om de efficiën...