De rol van CIO in een wereld waar ervaring regeert
In de afgelopen jaren is de rol van CIO geƫvolueerd om te voldoen aan een bredere reeks verantwoordelijkheden en ambities. De pandemie heeft zijn rol gespeeld met de versnelling van digitale transformatieprojecten. De verschuiving in verwachtingen van gebruikerservaringen blijft echter veranderen. Daarom zijn CIO's nu belast met de verantwoordelijkheid om echt unieke ervaringen voor zowel hun werknemers als klanten te ondersteunen.
In dit rapport onderzoeken we de complexiteit van het zijn van een CIO in een wereld waar ervaring regeert. We schetsen hoe we kunnen slagen in een rol waarbij niet alleen het jongleren van verschillende bewegende delen omvat, maar ook een die blijft groeien. Lees nu om meer te weten te komen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:E -Mail -Kampagnen, Interaktion mit dem Kunden, Kundendaten, Marketing -Automatisierung, Marketing-Kampagnen, Modernes Marketing, Technologie, Zusammenarbeit


Meer bronnen van Adobe

Winnen met superieure klantervaringen
Leer hoe merken op schaal gepersonaliseerde ervaringen creƫren, optimaliseren en leveren.
De klantervaring verandert. Gepersonaliseerde betr...

Het strategiekader van een CIO voor verstoren...
Dit is een whitepaper van IDG namens Adobe.
Vandaag weten we niet hoe we zullen terugkeren naar onze werkplekken, we weten niet hoe de econom...

Aberdeen Research: e-ondertekeningen versnell...
In dit e-boek van 6 pagina's bespreekt Aberdeen hoe de organisaties van vandaag zijn gericht op het stroomlijnen en automatiseren van workflows om ...