Het pad naar een denkende supply chain
De supply chain ervaart een periode van significante verandering. Het veranderen van zakelijke en klantvereisten zijn nieuwe en grotere druk op het bedrijf uitoefenen, en opkomende technologieën bieden intrigerende manieren van werken.
Digitale transformatie is inderdaad klaar om de supply chain diepgaand te veranderen dan enig ander functioneel gebied en dramatischer dan op enig moment in zijn geschiedenis.
In de context van de uitdagingen waarmee supply chains worden geconfronteerd, zowel nu als in de toekomst, wordt het duidelijk dat de oude manieren van werken niet voldoende zullen volstaan en dat zelfs de beste prestaties van vandaag waarschijnlijk niet goed genoeg zijn in de toekomst
Download nu voor meer informatie!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord IBM contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. IBM websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Anpassung, B2B, Marketing -Technologie, Marketinginnovation, Modernes Marketing, Segmentierung, Technologie, Zusammenarbeit
Meer bronnen van IBM
Die Vier Stufen Einer Besseren Marketing-perf...
Vielen Markner Fehlt es an zeit und ressourcen, um ihre marketing-ausgaben zu Beziffern, was Bedeutet, Dass Sie Sich Lediglich Auf Die Durchführun...
15 ideeën voor het verankeren van uw marketi...
In de huidige markt beheersen klanten de koopreis - een trend die is versneld met de toegenomen verfijning van mobiele apparaten. Klanten beslissen...
Industrieleidersgids voor succes in omni-chan...
Begrijpen hoe u Omni-channel orderbeheer kunt optimaliseren, is de sleutel tot het succes van uw bedrijf.
Tegenwoordig willen consumenten naa...