2021 Technologietrends het in focus
In een wereld waar commercieel succes in toenemende mate wordt bepaald door de kwaliteit van de klantervaring (CX), speelt de IT -functie een cruciale rol om ervoor te zorgen dat organisaties leveren tegen de behoeften en verwachtingen van hun klanten.
Dit rapport van Econsultancy/Adobe richt zich op hoe IT-professionals reageerden op de 2021 Digital Trends Survey, vergelijkt hun antwoorden met hun collega's van andere zakelijke functies en kijkt ook naar de verschillen tussen best presterende bedrijven en de mainstream.
Het onderzoek benadrukt hoe nauw samenwerking tussen IT en andere functies, zoals marketing, cruciaal is voor succes, maar moet worden ondersteund door technologie die samenwerking bevordert en efficiënte workflows en het delen van klantgegevens vergemakkelijkt.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:B2B, Kundendaten, Marketing -Automatisierung, Marketing -Erkenntnisse, Marketing -Technologie, Technologie, Zusammenarbeit


Meer bronnen van Adobe

De totale economische impact van Adobe -teken...
Adobe heeft onlangs Forrester Consulting opdracht gegeven om een ​​Total Economic Impact (TEI) -onderzoek uit te voeren om klanten te helpen de...

Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdaginge...
Werken op afstand wordt nu algemeen erkend als onderdeel van de manier waarop bedrijven actief zijn.
Volgens een rapport van 2019 door de Int...

Master Omnichannel Campaign Management
Ervaringen moeten zijn waar uw klanten zijn. En elk moet verbinding maken met het laatste als onderdeel van één samenhangend gesprek.
Meerd...