Marketing en IT: The Digital Transformation Dream Team
Merken moeten meer controle nemen over hoe ze klanten betrekken. Om dit mogelijk te maken, marketing en het moet de krachten bundelen.
Om succes te vinden in de wereld van vandaag, richten bedrijven hun aandacht op het leveren van ervaringen en het creƫren van verbindingen via digitale kanalen. Online en offline kanalen zijn niet langer evenwichtig, met de schalen die tippen ten gunste van online ervaringen. Naarmate het evenwicht verschuift naar digitale betrokkenheid, wordt digitale transformatie een toenemende prioriteit voor de groei van de organisatie.
Download nu voor meer informatie!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Sitecore contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Sitecore websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:Kundendaten, Marketing -Automatisierung, Querkanal, Segmentierung, Technologie, Zusammenarbeit
Meer bronnen van Sitecore
3 manieren waarop emotionele verbindingen cx ...
Wanneer personalisatie niet vruchten afwerpt en gegevens u niet helpen om goede beslissingen te nemen, is het tijd om uw focus te vernieuwen.
...
Pad naar personalisatie: de 9 sleutels tot he...
Weet u wanneer u uw klanten moet benaderen? Hoe zit het met - en misschien nog belangrijker - als dat niet is?
Dit zijn twee van de eerste vr...
Hoe volwassen is uw contentstrategie?
Merken die uitstekende digitale ervaringen bieden, trekken en behouden meer klanten. Maar het is moeilijk om te weten waar je bent en hoe je kunt v...
